Fredag :)

Det var verkligen kul och spännande att besöka HVB-hemmet Tonårsboendet idag :) Fick massor med information, samtidigt som man lärde sig väldigt mycket om hur just den verksamheten och liknande verksamheter fungerar! Funderar starkt på att göra min praktik på ett sådant ställe (då jag absolut inte vill praktisera på ex: socialtjänsten!) Det återstår att se, men praktiken börjar närma sig (känns det som.. hihi) så jag kan inte låta bli att tänka på det!

Efter skolan kom min finaste Izza och hälsade på mig! Blev 2 koppar kaffe och en massa skitsnack (behövs ibland!) tack gumman för sällskapet :)

Just nu inväntar jag Jimmy! Han kommer och hämtar mig 16.30 och då ska vi ut på ett hemligt uppdrag ;) Mer tänker jag inte säga! Efter vårt lilla uppdrag ska vi hem och laga mat, och därefter bänka oss i soffan och invänta TALANG 2011! Tycker att det programmet är super, på alla sätt och vis! Underhållande om inget annat :P





Finns det någon av mina läsare som också tycker att detta är underhållande..?? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0