Gud vad dålig jag har varit på att uppdate...

img_1256 (MMS)

Gud vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen idag!! Skäms på mig, big time ;) Men som vanligt har jag haft fullt upp! Skola, tvätt, städ, ärende hos mamma m.m.... Puuhh! Tycker egentligen att det är alldeles för sent att lägga sig nu, men vad gör man när dygnets alla timmar inte räcker till? Tänkte att jag skulle blogga en bild på mig och min älskling :) Haha! Visst är det lite komiskt, Jimmy han verkligen njuter av kyssen medan jag tittar in i kameran och gör allt för att verkligen se snygg ut och få till en bra bild ;) Men tro mig, jag njuter av kyssen jag också! Hihi.. Nu säger jag godnatt ZZzzZzZzZZzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0