Ingen "normal" Sara...

Jag vet inte vad det är med mig...?

För 4 veckor sedan bestämde jag mig för att sluta äta sötsaker = Godis, kakor och bakelser samt skippa cider och skräpmat! Jag lovade mig själv att göra mitt yttersta för att inte falla för de frestelser som jag visste skulle komma. Jag har nu klarat 4 veckor utan någonting, och där är 2 stora kalas med massa gottigheter inräknade :) Men så idag, gick löftet ut och det var fritt fram ---> SYNDA VAD DU VILL SARA!! Köpte en liten påse med lösgodis (pris: 13 kr) till bion, och jag verkligen längtade efter att få stoppa DEN DÄR chokladbiten i munnen.. Väl i biosalongen och med godispåsen i handen, vart jag inte lika sugen.. Tittade mig omkring och såg alla andra människor som satt där och tryckte in allt möjligt i "flabben".. Men jag, jag åt bara 4 bitar... (???) Efter att ha stoppat in den tredje godisbiten i munnen, sa jag till Jimmy "Jag tyckte nog egentligen inte att det är så gott.. Jag vill nog inte ha mer" Trots det åt jag en sista bit, bara för att det skulle så vara, typ! Det gick helt enkelt inte.. Vet inte vad det kan bero på? Om det är för att jag har hållt mig borta från det ett tag nu? Eller om jag helt enkelt bara var för mätt? Fast trots att jag är mätt så brukar jag ändå kunna äta godis, kan inte alla de..?! ;)

Aja, skit samma.. Nu vet ni det i alla fall :)

Biofilmen ---> I am number four vart inte lika bra som jag hade hoppats på, men dock ändå sevärd! Av mig får filmen en 4-5/10 men Jimmy höll inte med! Han tyckte att betyget skulle bli 6-7/10. Kul att någon av oss uppskattade den i alla fall ;) Jag ger istället mitt höga betyg ( 10/10 ) till min älskling som vart så mysig under filmens gång ;) hihi.. Inget kan någonsin vara tråkigt med honom!

Godnatt ZZzzZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0