Ingen positiv sara!

Jag var negativ i tisdags, likaså igår...

Då ska vi inte snacka om hur jag känner mig idag! Vet inte vad det är med mig och mitt liv, men allt känns bara SKIT just nu.. Har kännt så ett tag nu, och känslan får mig verkligen att må dåligt!! Anledningen till att jag mår dåligt har självklart sina anledningar.. Inga anledningar jag tänker nämna här! Det stora problemet är att jag vill så mycket, men inget vill gå som jag vill ;( Skulle det hjälpa att börja BE till gud (??)

Jag har i alla fall kommit fram till en sak:

Hädanefter tänker jag bara på mig själv, och på de människor som tänker på mig!

Kommentarer
Postat av: sosso

darling! du e så god människa själv så folk som inte e som du (dvs underbar) har du ändå inget ut av att umgås med! ta nu som du sa först o främst hand om dig/er själv o strunta i andra. man kan inte alltid vara andra till lags utan man MÅSTE tänka på sitt eget ibland med! puss på dig gumman o hoppas du får en bättre dag imorrn! <3 puss o kram

2011-04-28 @ 21:11:59
Postat av: Sara

Gumman då.. Tack för de fina orden!! Du är underbar <3 Saknar dig såååå!!

2011-04-28 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0