Jeans i all ära :)

Jag är verkligen i behov av nya kläder! Speciellt jeans och vårkläder i allmänhet! Har så himla svårt för att hitta jeans som sitter bra, då jag har en udda kroppsform.. Bred rumpa och stora lår blandat med en mycket mindre midja. Man skulle kunna säga att jag egentligen har en byxstorlek på benen/rumpan, och minst en storlek mindre i midjan. Just därför handlar jag sällan jeans.. Handlade 3 par i somras (eller strax efter) och de har användt konstant sen dess! Ni kan tänka er hur dem ser ut nu ---> 2 av paren är svarta = urtvättade till max!

Får helt enkelt bege mig ut och inhandla 3 nya par inom kort!

Gina Tricot brukar ha jeans som jag gillar, dessa är favoriterna därifrån --->


Kommentarer
Postat av: Emma

De paret till vänster o de till höger är helt perfekta jeans.. Har också den kroppsformen du beskriver o jag älskar dessa jeans.. Har använt mina väldigt flitigt :P

2011-04-07 @ 15:23:52
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0