Min måndag

Då var snart måndagen också gången.. Tiden går snabbt när man har kul, det är väl så det heter? Vet inte om jag kan hålla med om det, just idag.. Har inte haft speciellt kul faktiskt.. Det är bara den vanliga "vardagen" som har funnits vid min sida hela dagen :P Skola, träning, matlagning och lite mer plugg.. Imorgon ska jag och min grupp redovisa vårt arbete från HVB-hemmet, ska bli spännande! Inte för att jag gillar redovisningar speciellt mycket, utan för att det faktiskt var något intressant att redovisa om, och det gör mycket! Så tänk på mig, som kommer att redovisa någon gång mellan 13.00-17.00 imorgon ;)

Efter allt "övande" här hemma (dock inte framför Jimmy!) så har jag unnat mig 2 timmar i soffan framför mina nya favoritprogram :) Mamma byter bo + Bachelorette, verkligen program i min smak!

Jag TRODDE att jag skulle få lite sovmorgon imorgon, men icke! Nä nu ska en "besiktningsman" komma hit och kolla igenom min lägenhet så att köksfläkten fungerar som den ska, samt att alla ventiler som sitter i vardera rum INTE är igen tapetserade (vem gör de egentligen???!) Aja, så 08.10 kommer han.. Vilket betyder att klockan ringer 07.00 :( Inget jag gillar precis, men vad gör man inte för sin lägenhet och sin förening?!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0