På bättre humör!

Som ni har märkt så var mitt humör inte på topp igår :( Men idag känns det lite bättre i alla fall.. Detta tack vare Jimmy! Han är verkligen DEN människan som kan få mig på bra humör, när jag mår som sämst.. Tack älskling för att du finns, och för att du förgyller mitt liv <3 Hade tänkt bege mig ut på en powerwalk alldeles strax, och rensa tankarna lite! Kan behövas efter denna negativa vecka..

Tyvär så går det lite segt med styrketräningen för tillfället. Dels så har jag inte haft någon motivation till att gå till gymmet när vädret är såhär fint, dels har jag märkt att jag uppskattar mer att vara ute och gå när vädret är fint, än att pumpa musklerna inomhus! Har haft ett uppehåll nu på 2 veckor.. Hade tänkt att jag skulle sätta igång med styrketräningen igen, nästa månad. Försöka vara där 2 ggr/vecka och powerwalka 2ggr/vecka.. Men vi får se!

Idag är det skola mellan 13-16 :( Mindre skoj en fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0