Söndag

Idag har jag som sagt en delad tur på schemat (7.00-10.00 + 16.00-21.30 ) Efter att ha jobbat det första passet kändes det riktigt bra att gå hem! Och visst känns det extra kul att gå hem när man vet att Jimmy och Zindra är vakna och väntar på mig ;) Det blev en mysig frukost på balkongen i solen med hjärtat.. Satt där i säkert 30 min och gottade oss! Termometern visade 28 grader, och det gillas! Dock har graderna sjunkit drastiskt nu när solen försvann från balkongen :( Självklart vart vi tvungna att komma ut lite, så vi tog med oss Zindra till furulundsskogen, där vi promenerade i 30 min, härligt :)

Nu sitter man här hemma själv, då Jimmy tog med sig Zindra hem till sin pappa där han hade en del saker att fixa! Super gulligt av honom och tänka på hunden, så att hon slipper vara själv här hemma! Nu ska jag börja förbereda mig inför jobb, hoppas att klockan snart slår 21.30 så att jag kan få komma hem till min familj igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0