Detta har jag shoppat --->

Herregud så mycket shopping det blev idag! Och jag som "bara" skulle åka ut och handla 2 jeans, snabbt. Jo visst! Åkte ut till NOVA ca 12.00 och var inte hemma förren 17.30. Men har hittat massor med fint, och TYVÄRR så är en del av kläderna "tråkiga måsten".. Men som sagt, ibland måste man lägga pengar på baskläder också!


3 baströjor från Gina 49 :- st (REA)


2 "sov-linne" från Change 149 :- för 2 st


Bild 1: 2 baslinne från Gina 79 :- st
Bild 2 + 3: 3 baslinne från HM 69.50 :- st


Bild 1: Gråa jeans från Carlings 899 :- + Blåa jeans från Carlings 799 :-
Bild 2 + 3: Underbart fina ljuslyktor från Indiska

Det var i stort sett allt jag handlade idag! Är fortfarande tveksam över de gråa jeansen :S Tycker att dem är coola på ett sätt, då jag aldrig har ägt ett par gråa jeans förr. Dock funderar jag över om det är så fint nu när våren och sommaren snart är här..? Kanske skulle man köpt sig ett par som är lite ljusare istället? VAD TYCKER MINA LÄSARE???

VILKA ILANDSPROBLEM!! ;)

Hade i alla fall mega dåligt samvete över Zindra som hade fått stå här hemma själv hela dagen :( I och med det, körde vi ut till furulundsskogen och promenerade i 30 min, vilket gjorde hennes dag!! :) Tror att jag är förlåten, faktiskt! Nu ska jag hoppa i duschen och därefter varva ner.. Saknar min älskling oehört mycket!!! Har inte träffat honom idag juh ;) 21.30 kommer han, lääängtar!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fanns de många av baströjorna från Gina? :) fina!

2011-04-12 @ 12:15:15
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Det fanns faktiskt rätt många i alla olika färger :)

2011-04-12 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0