Valborgsmässoafton

Som rubriken lyder så är det Valborg idag. Egentligen brukar detta vara en dag då jag är i full gång med planeringen inför kvällen. Det ska köpas cider och fixas kläder, planera vart hunden ska vara, vem som kommer och förfestar och sist men inte minst är skjutsen till BJÖRKA LOGE fixad..?! I över 2 månader har det varit bestämt att jag och Jimmy + Izza och Kenny skulle till Björka Loge idag. Eller, det har väl egentligen varit bestämt sedan förra året, då det är en tradition att åka till Björka på Valborg. Om jag inte minns fel så har jag tillbringat de 6 senaste Valborgskvällarna på Björka. Därför är jag både besviken och ledsen för att det inte blir något i år ;( Att få reda på, ungefär 2 dagar innan Valborg att det inte blir något, gjorde inte saken bättre.. Nähä, vad ska man nu hitta på? Att åka till Björka loge själv, hade blivit alldeles för dyrt, men tro mig tanken har funnits där att vi själva ska sticka dit! Jag har i alla fall lärt mig något efter detta, och det är att jag inte kommer att boka något med personer som inte håller vad dem lovat... Ibland får man vara egoistisk, och det tänker jag vara hädanefter!

Nog om de.. Vad ska vi då hitta på i eftermiddag/kväll...? Har haft lite funderingar på 2 olika saker :) Vi får väl se vad det blir! Väntar bara på att Jimmy ska komma hem, då han är i Eslöv och fixar med sin bil.. Jag hoppas innerligt på ett av mina förslag, men det beror helt på vad klockan är när Jimmy är färdig.. Vi får väl se :)

Trevlig Valborg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Bella

"Personer som inte håller detta" ?? Hmm jaja..

2011-04-30 @ 23:31:51
Postat av: Sara =)

Skrev "personer" för att jag inte ville nämna några namn! Puss

2011-05-01 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0