Dagens Sara :) Blir lite slappa kläder ida...

img_6659 (MMS)

Dagens Sara :) Blir lite slappa kläder idag eftersom jag ska jobba! Inget smink har jag heller, skönt att "vila" ansiktet ibland! Jag "vilar" i och för sig mitt ansikte väldigt ofta, då jag i snitt bara kletar på mig smink 2 ggr i veckan :) Jag och Jimmy har haft några underbart mysiga timmar tillsammans idag <3 Verkligen vad vi båda behövde! Nu har han stuckit hem till Sonny, då dom ska ladda inför matchen som ska spelas ikväll.. Playstation + öl är något de båda tycker om! Är så glad för både Jimmys & Sonnys skull att de fick tag på biljetter till matchen ikväll :) Antar att de är lyckliga till tusen :P Nä nu ska jag packa väskan och bege mig till jobb! Ser redan fram emot när kl slår 22.00 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0