Diet vecka 1

Då har 1 vecka gått på dieten, tänk vad tiden går fort?

Hur har det nu gått? Jag kan säga som såhär att jag är riktigt stolt över mig själv :) Dricker fortfarande kaffe utan socker + att jag inte har ötit något onyttigt alls (onyttigt = Godis, kakor, bakelser, skräpmat, läsk, saft, juice osv) Sen kan jag inte säga att varenda middag jag lagar här hemma är "nyttigt", men det är åtmindstonde hemmalagad husmanskost! Har inte haft något som helst begär efter godis, såå skönt.. Hoppas på att kommande vecka kommer gå likabra :)

Resultat vid vägning: - 0,9 kg

Är glad för att det blev hela 0,9 i viktminskning eftersom jag har mens denna vecka! När jag får min mens brukar jag annars gå upp 1-2 kg, men inte denna veckan :)

Efter 1 månad ska jag mäta mig, alltså den 24/9, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0