Fredagskvällen spenderas med Vera & Sonny :)

Då har snart denna lediga dagen också passerat. Tiden går alldeles för fort när man är ledig!! Blev som sagt 2 koppar kaffe hemma hos Eve där Linneá också höll oss sällskap, trevligt! Därefter körde jag till gymmet.. Det blev "bara" 45 minuters blandad styrketräning idag :S Vet inte vad det var med mig, men gnistan fanns inte där.. Kan kanske bero på att jag varit där nu 4 dagar på rad? I helgen blir det i alla fall ingen träning, då får jag min efterlängtade paus :P

Sitter just nu med Jimmys morgonrock (min ligger i tvätten) samt handduken i håret! Ska alldeles strax lägga på lite smink + föna håret! Runt 18.00 neger vi oss hem till vera & Sonny :) Wiihhoo! Eftersom vi varit så duktiga igår ska vi unna oss lite god mat idag.. Vet inte riktigt vad jag är sugen på, men panerad spätta med stekt potatis och remoladesås skulle varit sjukt gott ;) Vi får se!!

Jag jobbar hela helgen, vilket innebär att jag måste komma i säng relativt tidigt idag..

Klockan ringer 05.30 imorgon :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0