Godmorgon på er :) Hoppas ni har sovit got...

Godmorgon på er :) Hoppas ni har sovit gott? Jag har snarkat underbart gott hela natten! Känns bra att jag är utvilad såhär på första skoldagen efter sommarlovet :) Det är med blandade känslor som jag kommer promenera till tåget idag.. Känns som sagt tråkigt att inte få komma till Kullagården 07.00 och träffa de bästa kollegorna som finns :( Men samtidigt så känns det såå kul att komma tillbaka till skolan och träffa mina härliga klasskamrater! Jobbet och skolan är 2 helt olika världar, med 2 helt olika ansvarsområde.. På jobbet gör du det du ska, och när klockan slår 13.00 är du ledig! Skolan kräver ett helt annat tänk och massor med självdisciplin! Något som jag inte riktigt förstod förrens i slutet på termin 2 :P Jag har också insett att man aldrig kan "glida runt på en räkmacka".. Vill man nå sitt mål och bli "något", måste man också jobba för det! Idag är det som sagt första dagen i skolan, och det inleds med ett 3 timmar långt "intro". Idag får vi alltså veta vad vi ska arbeta med de kommande 4 månaderna! Spännande :) Kramar från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0