Hör och häpna!


Jag endast städar toaletten med hushållspapper + Ajax Universal? Alltså, jag använder ALDRIG någon trasa när jag städar badrummet. Jag har alltid tyckt att trasan drar skiten efter sig, och att det ibland är skit svårt att få allt damm att fastna på den. Hushållspapper är perfekt! Det använder jag även till alla speglar, samt till spisen om den inte är alltför skitig! Har förstått att det blir en dyr historia varje gång jag städar, men det får det vara :) Man kan även säga att jag är beroende av Ajax Universal :P

Alltid perfekt ---> Till allt!



Kommentarer
Postat av: C

Hej Sara! Har inte läst din blogg på länge. Ville bara säga att du blivit sååå smal och fin! kämpa på

2011-09-28 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0