Igår kväll var jag lite sådär lätt irriter...

img_0508 (MMS)

Igår kväll var jag lite sådär lätt irriterad. Det blev inte bättre när jag gick in och läste en annons på blocket där en kvinna skulle sälja sin HUTCH.. Haha.. På flera ställe i annonsen berättar hon om sin HUTCH (som alltså då egentligen ska vara HURTS!) Vad gör Sara när hon redan är irriterad? Jo, hon skriver ett mejl till kvinnan! Detta är alltså en kopia på det jag skickade! Är ni nyfikna kan ni ju gå in och kolla annonsen ni också :)


Kommentarer
Postat av: J

Kanske inte så snällt men lite kul.. Dock skriver du datan eller data alltid.. Så heter det inte heller. ;-) data är det som finns i DATORN..

2011-08-30 @ 08:30:09
Postat av: M

Att skratta åt någon i ett mail om deras fel och sen skryta om det är för fan mobbing .. fy och tvi på dig!!

2011-08-30 @ 09:03:46
Postat av: Anonym

Hur orkar man ens lägga energi på de???

2011-08-30 @ 09:53:44
Postat av: Anonym

En socionomstudent som påpekar stavfel, ska du göra det när du får in tex. en biståndsansökan, eller en anmälan sen?

2011-08-30 @ 10:05:03
Postat av: Sara

Söta ni är! Påpekar då för er att jag är socionom student och inte examinerad socionom ;) skillnad på det där! Däremot har jag rätt att irritera mig på saker! Skryter vet jag inte om jag gör, däremot verkade ni tycka inlägget var roande i alla fall ;)

2011-08-30 @ 12:06:19
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

student eller inte, inte så mycket roande som nedlåtande och bara fel, bli vuxen istället.

2011-08-30 @ 12:10:39
Postat av: Sara

Till anonym: Ber om ursäkt om du nu tagit åt dig (eller något?) kanske var det din annons? ;)

2011-08-30 @ 13:38:58
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oavsätt vad så är det väl lika fjantigt och omoget att kommentera vad ni tycker Sara gör fel anonymt!

2011-08-30 @ 21:37:13
Postat av: Sara :)

J: det är skillnad på att STAVA fel och att inte palla skriva korrekt ;) Jag har alltid förkortat datorn till data/datan.. Det är ju inte så att det gar någon betydelse här på bloggen i alla fall!

2011-08-30 @ 22:00:00
Postat av: J

Ger det nån betydelse i hennes annons då? Vad vet du om hennes svårigheter att stava. Okej att störa sig men då får man ta att andra påpekar och skriver så om en själv också. Det spelar ju egentligen ingen roll vad du brukar göra.. Det ändrar ändå innebörden av ordet. Eller hur?! Hon kanske skriver hurts så alltid för det ordet rätt då? Nä ska du störa dig på andra får du ju ta att andra stör sig på dig och hånar dig..

2011-08-31 @ 09:38:13
Postat av: Sara :)

J: Du skriver att "jag får ta att folk stör sig på mig och hånar mig", självklart får jag det! Har jag sagt något annat?! Ni får håna på hur mycket ni vill, jag skiter i vilket :)

2011-08-31 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0