Kaffe med syster yster <3

Destination: Jakobsgatan 45 hos underbara SIS :)

Bestämde mig för att överraska Sara lite idag :) Stannade till på ICA och köpte med mig en liter jordgubbar! Vart väldigt uppskattat av både mig och SIS ;) hihi.. Sååå gott, till och med utan tillbehör! Jag måste ju hålla igen lite på godsakerna om jag någonsin ska nå mitt mål! Så det blev som sagt jordgubbar UTAN socker, kaffegrädde samt glass! Efter 3 koppar kaffe och massa "skit-snack" har jag nu fått min "SIS-abstinens" stillad :P Haha..

Det blev inget gym innan kaffebesöket, så nu när Sara kör till jobb ska jag bege mig raka vägen dit! Måste bränna kalorier ;) Har fortfarande inte bestämt mig för vilken träningsform det blir! Har mega mycket träningsvärk i armarna, så det är uteslutet att träna dem i alla fall.. Tror det blir ett konditionspass fakiskt!

Saknar mitt hjärta sååå mycket!! Kom hem till mig NU Jimmy <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0