Lördagen lider mot sitt slut...

Trots lite sömn inatt har det faktiskt gått hyffsat på jobb! Antar att det är så när man varit där i några timmar. Man piggnar ju till mer och mer för varje timme som går :) Efter jobb trodde jag att jag skulle gå raka vägen hem, duscha och slänga mig på soffan. Men icke ;) Fick ett mess av Vera runt 13.00 tiden, en invite till henne på flabbkaffe! Japp, tänkte jag, det tackar man inte nej till! Det som egentligen skulle blivit "bara en flabbkaffe" blev lite mer än så. Stannade i hela 4 timmar :P Fick fixat fler grejer i lägenheten + att vi bestämde oss för att käka middag ihop, vilket resulterade i att vi 30 minuter senare satt och mumsade i oss kinamat :)

Tack Vera & Sonny för ännu en trevlig eftermiddag/kväll med er <3

Nu sitter jag här och är nyduschad, härligt! Ska förbereda lite inför morgondagens jobbepass och därefter tror jag att jag slänger mig raklång i soffan 1 timme :P Ser inte alls fram emot jobbepasset imorgon (07.00-10.30 + 15.30-22.00). Känner jag mig själv rätt kommer jag vara mega glad imorgon 22.00 när jag går hem från jobb :) Vetskapen om att jag är ledig både måndag och tisdag gör det hela ännu bättre!!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0