Pokerkväll på Jakobsgatan :)

ÄNTLIGEN är det helg :) Har längtat efter denna dagen mega mycket! Har/hade en del roliga saker inplanerade idag juh ;) Först efter jobb kom min finaste Izza på Kaffe, en kort stund men alltid något :) Och nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa in i duschen! Ikväll är det POKER som gäller med vännerna, ska bli såå kul! Jag verkligen älskar att spela poker :P Hoppas på att ta hem hela storvinsten också ;) Ska infinna oss på Jakobsgatan vid 19.00 tiden, och innan de ska jag som sagt hinna duscha, fixa till mig samt laga middag! Idag blir det kycklingfilé med ris och bajjesås :)



Kan hända att jag uppdaterar lite under kvällen hur det går för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0