Puuhh! Jag är helt slut.. Att powerwalka i...

img_2142 (MMS)

Puuhh! Jag är helt slut.. Att powerwalka i denna värmen är väl egentligen inte det bästa? Vilken tur att jag fyllde kroppen med en 1/2 liter vatten både före och efter promenaden, annars hade jag väl svimmat eller något! Jag brukar promenera i ca 50-55 min, men bestämde mig för att utöka rundan lite idag, vilket resulterade i 10 min mer träning :) Jag är dock inte så värst nöjd med snitt-tiden/kilometer :( 9 minuter känns väldigt mycket? Men kanske bra att ligga lite högre, så kämpar man lite extra mycket nästa gång för att slå sin tid! I det hela är jag NÖJD i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: johanna

vaa va 9 minuter e skit bra :) så fort kan inte jag gå.. Bra jobbat!!!

2011-08-04 @ 18:58:04
URL: http://johannamaddisnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0