Stegräknare är toppen att ha!

I en av presenterna som jag fick av Jimmy när jag fyllde år fanns där en stegräknare :) Det är alltid bra att ha en stegräknare hemma! Om inget annat så är det intressant att veta hur många steg man går på jobb, på promenaden eller på en hel dag :) Imorse bestämde jag mig för att ha på mig stegräknaren på jobb.

Efter 6 timmars jobb blev resultaten såhär:

Steg = 9562

Kilometer = 7,867

Brända kalorier = 337,2

Roligt att man kan se resultatet såhär :) Ikväll är det bestämt att vi ska in till Malmöfestivalen och kolla på när Rix FM artisterna uppträder! Jag ska ha på mig stegräknaren hela dagen :P Ska bli spännande att se hur många steg, kilometer samt brända kalorier som ökat sen idag 13.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0