Update!

"dieten" har än sålänge gått bra! haha, lite komiskt att skriva om det såhär i början då jag endast har varit igång i en 1/2 dag :P Men man måste ju börja någonstans! Var i alla fall duktig och vägde mig samt mätte mig imorse, och det var inga trevliga resultat :( Men som sagt, nu jävlar är jag igång!!

Vikt: + 3,8 kg sen 31 Maj (Där ser ni som sommaren förstör ens kropp!) ;)

Mätningen visade i stort sett på fler centimetrar på hela kroppen :( Lovehandsen samt brösten var de ställena jag hade ökat mest på. Ca 2 centimeter på vardera ställe, not good! Nu ska jag fortsätta med städningen.. 16.45 kommer Jimmy hem och då blir det en POWERWALK tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0