Vår lägenhet :)

Idag har jag som sagt varit ledig, men har inte direkt kännt mig ledig! Har hållt på och fixa iordning hela hemmet, och nu är jag helt slut! men det är alltid kul att styla och inreda när man har handlat nytt :) Både jag och Jimmy har velat ha dessa plädarna i evigheter (känns det som) men tyckt att dem har varit lite för dyra på Chili (199:-) Igår gittade jag dem på Ullared för 129 :-, ett bättre pris enligt mig! Likadant gäller överkastet, vi har sagt i över 1 år att vi ska handla just det överkastet från Ullared då det har exakt samma tyg och färg som våra gardiner. Sen har vi inte ansett att vi behövt något då vi tycker det är bättre att vänta tills vi flyttat. Nu kunde jag inte hålla mig mer, så igår blev det vårt!! (399 :-) Började tänka i de banorna att "tänk om de faktiskt skulle slutat säljas?!" Då hade vi nog ångrat oss BIG TIME! Köpte kuddar till sängen också, valde att ta samma tyg fast i en ljusare nyans. Blev såå snyggt! Ni som varit hos mig vet ju hur det sett ut tidigare :P Och jag hoppas att NI tycker det har blivit stor skillnad som MIG!

Detta har jag fått gjort idag:

Renbäddat + fixat till det nya överkastet + kuddarna

Städat av soffan + fixat till de nya plädarna + kuddarna

Dammat + damsugat hela lägenheten

Städat toaletten

Sorterat all tvätt












Det enda som finns kvar att göra är att laga dagens middag, tvätta samt duscha! När det är klart ska jag och min älskling slänga oss i soffan och mysa framför en film! Har knappt träffats alls nu de 2 senaste dagarna, så jag känner att jag MÅSTE umgås med Jimmy hela kvällen <3 Just därför har jag städat och fixat iordning nu på dagen när jag varit ledig, så slipper han det när han kommer hem.. Då är det bara mys som gäller ;)

Trevlig tisdag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Va snyggt det blev. Hur stor är er lägenhet?

2011-08-17 @ 12:50:42
Postat av: Becca

Jäkligt snyggt överkast, och pläden ser ju ut att vara världens mysigaste!!

2011-08-17 @ 13:52:15
Postat av: Sara :)

Tack Marie :) Vår lägenhet är 49 kvm, liten men mysig!



Tack Becca :) Ja pläden kan man typ DÖ för :P haha

2011-08-17 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0