Wow, vad statistiken steg i luften!!

Oj oj oj.. Vilka reaktioner jag fick på inlägget jag skrev om blocket annonsen :P Något som jag verkligen blir trött på är när folk hela tiden upprepar det här med att jag är SOCIONOMSTUDENT! Är såå trött på det! Bara för att jag studerar till socionom så får man inte göra vissa saker, eller vadå? Jag har väl all rätt att störa mig på människor, precis som alla andra?! Irriterade mig som f*n på hennes stavning, och om jag nu vill blogga om det är väl upp till mig?

Till er fegmesar som har kommenterat anonymt: Hur kan ni ens klanka ner på mig, mitt beteende när ni själv inte ens vågar stå till svars för det ni skriver?! Pinsamt...

Gud vad jag STÖR MIG! Haha.. Så ni som har kommenterat negativa kommentarer här idag, ni menar alltså att bara för att jag pluggar till socionom så FÅR JAG INTE göra det som i stort sett alla andra människor gör? Skulle mitt val att studera göra mig till en mer speciell människa, eller vadå? Att studera innebär inte att man helt plötsligt får massor med "osynliga regler" efter sig! Däremot kan jag köpa, att när jag väl är FÄRDIG EXAMINERAD, DÅÅÅÅ får man ta och tänka till en gång extra innan man skriver eller säger något "dumt".

Jag menar, vill jag lägga upp en bild på mig själv när jag är stupfull och knappt kan stå på benen, är det väl upp till mig? Eller en bild där jag ligger med huvudet i toalett stolen och kräks efter liiite för många shots? Som sagt, jag studerar till socionom, jag är INTE färdig examinerad socionom.. Väldigt stor skillnad!

Under tiden jag pluggar, gör jag vad fan jag vill! :) Godnatt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0