ZzzZZzz ---> GÄSP!

Shit vad jag är trött.. Trots en "ledig" helg är orkar jag knappt hålla ögonen öppna :S I och för sig har jag flängt runder hela helgen och knappt varit i min lägenhet, kan kanske vara det som gör att jag inte känner mig utvilad? En arbetskollega frågade mig idag "mår du bra Sara? du ser lite hängig och trött ut" Mmm, det kan man lugnt säga att jag är! Vet inte om det kan bero på att jag inte har tränat på 1,5 vecka? Min kropp är annars van vid motion 4-5 ggr i veckan, men på senaste tiden har jag varken haft lust eller ork att motionera mig själv. Det sägs ju att man blir piggare av träning? Hoppas att det "bara" är det som spökar och ingen sjukdom på gång..

Nu ska jag ta mig lite att äta + dricka en god kopp kaffe :) Får se om jag hinner vila en liten stund också.. 17.00 ska jag stå färdig i hallen, då kommer Jimmy hem och vi ska köra och träna direkt! Ska bli skönt att röra på fläsket lite ;) Vet inte om jag bara ska träna kondition eller både styrka + kondition.. Vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0