Av någon konstig anledning har jag varit f...

img_7751 (MMS)

Av någon konstig anledning har jag varit full med och upplevt negativ energi runtomkring mig under de senaste månaderna! Jag gör lite som Blondinbella där, försöker lokalisera orsaken och göra något åt det! Så fort det är gjort, är det inga problem att vara glad igen :) Så tänk på de, omringas ni av människor/saker som suger energi eller utsöndrar negativ energi: GÖR NÅGOT ÅT DET! Innan det är försent ;) Jag har en del saker jag måste ta itu med, för att som sagt må ännu bättre! Men de kommer med tiden, kanske i mellandagarna..? På tal om "framtiden", Gud vad jag har mycket roliga saker att se fram emot :) Först ska jag fira jul med Jimmys släkt och därefter med min, shopping och massa mys i mellandagarna samt nyårsfirande med underbara vänner :) :) :) Detta är bara en bråkdel av allt som är inplanerat! Nu är det i alla fall dags att sova! Imorgon väntas seminarium-barnsamtal, och därefter är det ännu mer tentaplugg som gäller.. Snart snart snart är det över!! Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0