Den sista lediga fredagen detta året ;)

Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, 09.00 ringde klockan :) Kände at jag var tvungen att sova ut idag eftersom jag ska jobba en morgontur imorgon. Viktigt att inte vara för trött när det ska festas :P Känner mig riktigt utvilad, och ska försöka sova todogt idag också! Sara kommer vara på ett strålande humör imorgon :)

Nu har jag nästan precis pratat med Mamma i skypen :) Helt otroligt faktiskt! Här kan vi sitta vid vars en data, med världen emellan oss och prata på hur länge vi vill, helt gratis! Det var riktigt skoj att prata med dig/er :) Självklart fick lilla fisen vara med på ett hörn också :P Om ca 1 timme så kommer Vera till mig! Dags för lite kaffe och fika och därefter ett träningpass på gymmet :) Vi ska eventuellt möta upp Rebecca och Sara där också! Kul att vi alla kan träna tillsammans :)

Funderar på vad jag ska göra fram till 12.00? Plugga lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0