Dietvecka 17

Nu har jag precis kommit in från min powerwalk. Under tiden jag promenerade kom jag på att jag glömt uppdatera er om mitt resultat denna vecka! Jag är nöjd, och jag ska absolut inte klaga! Hade gått upp denna veckan, men med tanke på att jag äter vanligt godis + julgodis 5-6 ggr/veckan så är jag glad att viktuppgången inte var större :) Julen är trots allt en högtid där det är ok att unna sig (även om 5 ggr i veckan kanske är lite för mkt! haha)

Resultat vid vägning: +0,3 kg

Total viktminskning: 1 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,8

Min så kallade diet (som inte blev så mycket diet pga att jag slutade röka) har ändå gått bra med tanke på att jag nästan precis i början slutade med cigaretterna. Jag har hört att man brukar gå upp i vikt när man fimpar, men jag har trots det ändå lyckats gå ner 1 kg denna hösten :) Dietplanen gick inte som förväntat, men det gör mig inte så mycket! Huvudsaken är att jag är nöjd! Men jag vill så gärna gå ner dessa 3-4 kilona, så jag ska kämpa med dem under våren :) Har ett mål, och det är att jag ska lyckas gå ner dem till jag går på sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0