En ledig fredag..

.. och det var egentligen meningen att jag skulle tentaplugga en del idag. Har jag gjort det? Nope.. Idag har jag inte alls känt för att plugga, och då har jag lärt mig att det är inte lönt att sätta sig med det heller. Då hade det nog bara slutat med att jag suttit vid datan eller något sånt!

Runt middagstid körde jag hem till Ida på en snabb kopp kaffe och lite skitsnack :) Alltid lika trevligt med dig gumman <3 Och därefter hem till Sara där vi hade bestämt oss för att överraska Vera (hennes födelsedag idag juh!!) Jag hade köpt med mig fika, och presenten till snäckan hade vi redan handlat :) Surprise!!

Nu ska jag och Jimmy alldeles strax köra till Jens i Lund :) Eftersom IDOL är slut, så är detta den första fredagen på hela hösten som vi faktiskt inte har något inbokat! Jens tog tillfället i akt och bjöd hem oss på mat, vilket var en jätte bra idé tycker jag! Trevlig fredag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0