Jag är nervös!!!

Imorgon mellan 08.00-09.00 får jag veta vart jag ska göra min praktik! Har en stor klump i magen och BER TILL GUD att jag får en bra praktikplats inom ett område jag är intresserad av! Tänk att få en praktikplats som man egentligen inte alls vill ha? Inom ett område där intresset är lika med noll.. Jag kommer ärligt talat börja gråta om det blir så ;( Det handlar ändå om 17 veckor (tror jag?) som jag ska vara på arbetsplatsen, då vill man gärna vara inom något som intresserar en. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Håll alla tummar och tår för mig imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, en fråga som har med skolan o göra , jag går termin två på socialhögskolan och jag undrar ifall du möjligtvis har en ex tenta från den terminen med socialpolitiken kvar? de vill nämligen bara ge ut en ex tenta, men har du kvar någon så man kan se ungefär vad det e för perspektiv de frågar om? hade varit super shyyst e lite desperat just nu, annars är din blogg väldigt spännande o trevlig att läsa, kontakta mej gärna via email

2011-12-06 @ 12:50:42
Postat av: Sara :)

Hej! Jag hade gärna kontaktat dig, men tyvärr har du varken skrivit ut namn eller mejl adress.. Har har ingen ex tenta tyvärr :( Har aldrig hämtat ut de jag skrev, fick bara veta att jag var godkänd :)

2011-12-06 @ 13:17:46
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0