Julmys med Sara <3

Idag kommer världens bästa Sara (förutom mig själv då, hehe) hem till mig på lite julfika och kaffe :) Känns som det var en evighet sedan vi träffades sist, så det är verkligen på tiden! Självklart tänker jag bjuda henne på mitt nybakade julgodis, mums mums! Har verkligen sett fram emot denna dagen :) Det finns nästan inget bättre än att få umgås med en riktigt nära vän! Det tror jag att många av mina läsare håller med om ;)

För er som är nya här på bloggen så kan jag berätta för er att jag och Sara har känt varandra sen tredje klass på lågstadiet. Vi gick i paralellklass på Rinnebäckskolan, hon i A-klassen och jag i B-klassen. Hur gammal är man egentligen när man går i tre:an? 9-10 år kanske? Det betyder alltså att vi har varit vänner i 15 år :) Under dessa 15 åren så har vi endast "bråkat" (om man nu ens kan kalla det de?) 2 gånger.. Och varenda gång vi har gjort de har vi hittat tillbaka till varandra igen :) Vi har så många minnen och upplevelser tillsammans som aldrig kan tas ifrån oss. Man kan väl säga att vi två delar något speciellt, och så kommer det alltid att vara. det kvittar om vi inte hörs varje dag, eller träffas mer än en gång varannan vecka. Jag vet var jag har henne, och hon vet var hon har mig <3

Älskar dig syster <3 Vad skulle jag gjort utan dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0