Min helg

NEJ NEJ NEJ... Jag kan inte sluta tänka på att helgen snart är slut :S Min lediga helg som jag längtade efter hela veckan, POFF... så är den över! Har spenderat den på bästa möjliga sätt, med min älskling <3

Fredag: Skola, kolla IDOL, äta godis och självklart massa mys!!

Lördag: Äta en stor/god frukost, träna, plugga, mysa i soffan framför en film.

Söndag: Äta en stor/god frukost, kolla på möbler i vår kommande lgh, skogen med Zindra, fika hos Mamma och Lars, Laga en god middag och sist men inte minst BIO - TWILIGHT!! (Som jag har längtat efter den filmen, hihi)

En underbart härlig och LEDIG helg :) Nu är det dags att sätta igång med maten, som idag blir bacon och kycklinggryta, sjukt gott! Sen duschen, fixa till oss och iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0