Shopping på Väla med Sara :)

Vilken härlig dag det har varit idag :) Efter jobb 13.00 mötte jag upp Sara hemma hos mig, var tvungen att fixa mig lite + äta innan vi begav oss mot helsingbporg och Väla. Väl framme på Väla, runt 14.00 så var vi igång! Shoppa, shoppa, shoppa! :) Fast så farligt var de inte! Har handlat för ca 1200 :- idag och för de pengarna fick jag: en vinterjacka, morgonrock, 2 par trosor, jeans, mascara, puder och träningslinne. Tyvärr så fick jag inte inhandlat nya träningsbyxor då de var slut på HM så fick beställa 3 par via nätet istället, fungerar bra det också :) Är nöjd över mina köp, ungefär hälften på REA! Tänkte lägga upp lite bilder på alla imorgon, om jag orkar ;)

Tack älskade vän för denna dagen med dig <3

Nu ska jag krypa i säng! Är ledig imorgon och det ser jag fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0