Vår förlovningsdag <3

För exakt ett år sedan befann vi oss i Göteborg, jag och min Jimmy <3 Vi hade bokat ett jätte fint rum på Quality Hotel, och det var en helt underbar och magisk helg, från början till slut :) Såhär såg vår helg ut:

Fredag: Ullared ---> Resturangbesök där vi förlovade oss ---> MYS på hotelrummet

Lördag: Mysfrukost ---> Lisebergs Julmarknad

Söndag: Besök på Nordstan ---> Shopping ---> Hemfärd

Idag har det som sagt gått ett år.. Tiden går så himla snabbt när man är lycklig, det har jag märkt :) Jag vet att jag och Jimmy kommer få många fina och underbara år tillsammans <3 Älskar dig Jimmy Palm över allt annat!!








Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis!! :-)

2011-12-10 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0