Alla hjärtans dag <3




Tror inte att jag är den enda här i världen som INTE gillar att köpa något till den man älskar på denna dagen! Gillar det inte alls.. Jag och min älskling har alla hjärtans dag här hemma 365 dagar om året, vi behöver ingen speciell dag för att kunna visa varandra att vi betyder "extra mycket" just den dagen. Har nog aldrig fattat det där riktigt..?! Bara en dag för att affärerna ska kunna tjäna mycket pengar! Tänk er bara hur mycket EN JÄVLA ROS stiger i pris bara för att det just är alla hjärtans dag.. Sjukt! Jag och Jimmy har bestämt oss för att en överraskning vilken dag som helst, helt spontant betyder mycket mycket mer <3 Är man absolut tvungen att ge sin käraste något speciellt idag så känns det som att den personen gör det enbart för att han/hon inte är kärleksfulla nog att göra de på en vanlig dag ;) Japp, de var min åsikt om alla hjärtans dag!

Vad har jag gjort sen jag slutade skolan då? Jag har varit och tränat med Izza :) Blev ett styrkepass och lite kondition efteråt, super skönt! Därefter blev jag hemskjutsad och fick bege mig ut på en väldigt KALL och BLÅSIG promenad med Zindra! Brrrr, hatar verkligen när det blåser! Nästan hellre så att jag tycker att det är mer OK när det regnar.. Den varma duschen satt som handen i handsken efter promenaden ;) När Jimmy kom hem vankades det god middag och mys i soffan framför SISTA AVSNITTET AV TRE KRONOR!! Kan inte fatta att vi har sett alla avsnitten nu.. Hela hösten har vi tittat på det, och nu är vi helt plötsligt färdiga? Aja, inget ont utan att det har något gott med sig ---> Ikväll börjar vi titta på nästa serie: SOLSIDAN! Hahahah :) Har bara sett lite små snuttar, då och då. Men nu är det nerladdat, och hela första säsongen sitter nu på usb-minnet!

Men innan vi myser ner oss i soffan igen så ska jag ringa ett samtal till min underbaring Vera och försöka "slå två flugor i en smäll" och diska samtidigt!

Trevlig alla hjärtans dag på er ;)



Kommentarer
Postat av: mor

Tappa inte telefonen i vattnet bara!!! Lätt hänt

2011-02-14 @ 19:40:33
Postat av: Helena

Håller med...man uppskattar så mkt mer att bli överaskad med nåt vilken annan dag på året än alla hjärtans dag. känns lite som ett måste på alla hjärtans dag men mer uppskattat om det kommer oväntat lixom...

2011-02-15 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0