Avslutar plugget med ett styrkepass :)

Hela min förmiddag/middag har gått åt till plugg! Idag publicerade grupperna med ojämna nummer sina "påhittade" vårdnadsutredningar, och nu är det alltså dags för min grupp, de med jämna nummer att börja arbeta! Våran grupp är en så kallad domstol, och det är vi som ska komma på rimliga domskäl och ett beslut i slutändan på hela utredningen. Så under denna förmiddag har jag läst ramberättelsen på 3 sidor, samt vårdnadsutredningen på 17! Det har varit en väldigt intensiv förmiddag.. Därför lägger jag nu allt plugg till sidan, och hade tänkt gå bort till TIME och köra ett styrkepass följt av ett konditionspass :)

Om ni läsare undrar varför jag inte publicerar min vikt på måndagarna längre så beror det på att jag HATAR att väga mig på måndagar! Tycker inte alls att vågen är rättvis, när man för en gångs skull har valt att unna sig lite på helgen. Jag väger alltid mycket mer på måndagen än vad jag gör på tisdagen/onsdagen! Så därför har jag ändrat min vägningsdag :) Onsdagar kommer hädanefter vara den dagen jag väger mig på! Kanske någon av er som läser också har samma problem? Kan man kalla det måndagssyndromet? Haha.. För precis som med mycket annat så är måndagarna hemska ;)



NU: Promenera bort till gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0