Dagens träning

TACK Malin och Alexandra för era peppande kommentarer :) Blir alltid lika glad när jag ser att någon läsare har kommenterat! Efter att jag satte lösenord på bloggen så har feedbacken på allt från er ökat drastiskt! Vilket är såå roligt :) TACK än en gång!

Idag var det ett träningspass med Vera som stod på schemat :) Super kul med sällskap! Fick även massor med goda råd av en kille på gymmet, som absolut kan sin sak! Tack för de :) Idag tog jag bort en övning som jag inte har tyckt passar in i mitt program, och lagt till en ny axelövning, sweet!



40 min styrketräning med fokus på armar, axlar och övre rygg

30 min powerwalk 6.0 speed = 210 brända kalorier



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0