Efter lösenordet!

Då var äntligen bloggen lösenordsskyddad :) Känns som ett väldigt bra beslut! Nu slipper man alla de människor som bara är ute efter att "snoka" och antingen glädja sig åt mina motgångar eller bara känna en allmän skadeglädje! Skönt..! Nu är den inte längre offentlig för allmänheten, och samtidigt som att det är "tråkigt" att tappa läsare så är det skönt att det bara är få människor som får tillgång till mitt liv, och det jag väljer att berätta!

Alldeles strax ska jag och Jimmy köra iväg på ett hemaligt uppdrag ;)

Hörs sen igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra med lösenord:) Såg även att rebecca hade satt lösen på sin!

2011-02-20 @ 14:32:20
Postat av: Sara

Mmm, super med lösenord! :)

2011-02-20 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0