Fredag, it is!

Tack alla läsare för era kommentarer :) Dock tror jag inte att det är blodsockret som spökar. Efter 3 måltider med mat och massa vatten så är jag fortfarande lika yr. En positiv sak är att det inte är hela tiden, utan mer ibland. När jag böjer mig ner, skarar med huvudet, står på ett ben osv.. Ska se om de blir bättre i helgen, annars får jag ta och ringa allas kära vårdcentral på måndag!

Idag unnade jag och älskling oss en middag från kinarestaurangen, mums vad gott! Handlade med oss gott hem ifrån netto, bland annat en påse av MITT FAVORITGODIS :)



Någon mer än jag som bara ÄLSKAR denna blandningen?! :)

Nu ska vi alldeles strax bänka oss i soffan framför Lets Dance, och efter de blir det några avsnitt TRE KRONOR! Nu är vi verkligen på sluttampen i serien med endast 4 avsnitt kvar att se :) Så ser min fredagskväll ut <3 Underbar med andra ord..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Kan vara blodtrycket,, känner igen symtomen och du tränar på bra och det sänker trycket med ,, ta ett på jobb<3 kramar

2011-02-12 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0