Godmorgon allesammans :) Inatt har jag sov...

Godmorgon allesammans :) Inatt har jag sovit väldigt bra. Vaknade när klockan ringde, och snoozade endast 1 gång (inte likt mig!) kände mig hur pigg som helst :) Tyckte inte ens att det var jobbigt att packa på sig ytterkläderna för att promenera med zindra i kylan...? Det ni ;) Just nu är jag däremot inte särskilt pigg längre.. Den där förbannade mensvärken börjar smyga sig på.. Suck! Vet inte hur jag ska palla med en intensiv dag i skolan med grupparbete när värken är så påträngande..? :( Aja, det släpper förhoppningsvis under dagen! Nu ska jag panik leta efter några passande kläder att ha på mig idag, sen stressa iväg till tåget.. Kramar från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0