Ikea med Jimmy idag :)

Som ni redan vet så jobbade jag på gruppboendet tidigare idag, 7-14. Kändes helt ok faktiskt, tiden går rätt fort när man bara jobbar "halv-dag" :) Tack för dem slantarna! Eftersom jag och Jimmy hade bokat in att vi skulle ha en heldag tillsammans med varandra idag så fick jag skynda mig hem, hoppa i duschen, sminka mig och IVÄG!



Vi har länge pratat om att vi vill ha en ny säng, och idag hittade vi 2 perfekta resårmadrasser + en stor bäddmadrass :) Att handla en ny sängstomme är vi fortfarande lite osäkra på.. Kanske bäst att vänta med det tills man flyttar till något större! Vi passade på att äta middag inne på IKEA också, mums mums! Det är nästan ett måste när man är där, tycker vi! Förresten så hittade vi en del saker vi behövde idag, bland annat IKEA - Skubb - Förvaring + att vi köpte till 4 extra lådor att ha i de facken, super praktiskt :) Nu har vi alla våra mössor, vantar och halsdukar i den! Köpte även ett gäng nya lådor att ha i byrå-lådorna, komplement heter den serien!



Som sagt, har haft en underbar dag med mitt hjärta <3 Är så glad som får ha honom i mitt liv.. Varenda dag med honom får mig att må så bra, och jag har aldrig varit lyckligare :) Vi trivs med varandra, skrattar tillsammans och bara älskar att vara med varandra ALLTID! Det är lätträknat på 1 hand de gånger vi har tjaffsat eller varit irriterade på varandra, precis som det ska vara! Underbarare människa finns inte <3 <3 <3

Er förlust... Min lycka ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0