Kallar man en hjälpsam sambo/pojkvän för toffel?! ;)

Hade fått en anonym kommentar på inlägget strax under att Jimmy skulle vara en toffel bara för att han är en hjälpsam sambo?! Ok, I don´t get THAT?! Men som du säger.. Är han nu en FET TOFFEL så är jag i alla fall jävligt glad för att han är det! Om inget annat så är han i alla fall en pojkvän/sambo som bryr sig om sin flickvän/förhållandet!

Hemma från skolan idag (skönt när man har klasskompisar som ställer upp och lånar ut deras anteckningar!) Så jag hade alldeles strax tänkt sätta igång och plugga, ska läsa massor idag :) Men första ska jag dricka en kopp kaffe, röka en ciggarett och gå igenom favoritbloggarna på min Iphone ;)


Kommentarer
Postat av: lola

toffel??? det är en sådan pojkvän alla vill ha som ser och hjälper till:) du har verkligen hittat en underbar man och han en underbar tjej tror det handlar om avundsjuka puss

2011-02-16 @ 14:04:07
URL: http://lolacederholm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0