negerbollar

Då satt man här i soffan (ännu en dag) och är MEGA SUGEN på typ allt! Choklad, nougat, nötter... GE MIG! Det som är mest konstigt och inte alls likt mig är att jag är sugen på negerbollar ---> chokladbollar :) Jag har inte bakat egna chokladbollar på flera år, och endast smakat 1-2 st hemma hos någon som har bakat. Men idag är jag SJUKT sugen på dessa bollar ;) Kan TYP inte sluta tänka på dem! Det blev inte bättre av att jag googlade negerboll och fick upp dessa underbara bilder ---->



Älskar bollar med strössel men mest av allt älskar jag när dem har pärlsocker på sig :) MUMMA!! Cocos är faktiskt det jag gillar minst på bollarna.. Vilken är eran favorit?

Man kanske skulle ta och baka sig en sats imorgon?


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har ett svingott recept som jag skickar till dig i

Morgon :) MUMS!!

2011-02-22 @ 22:32:34
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: anna

håller med izza, det receptet e gott om det e Mobergs?=) ja gillar dem me cocos faktiskt, o så ska dem ha stått i frysen så dem är riktigt kalla när man ska äta dem=)) mummmaa!!!

inte snällt o fresta en gravid kvinna på det viset!! haha

2011-02-23 @ 08:01:54
Postat av: Alexandra

Cocos!

2011-02-25 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0