Ni vet att jag ändrade min vägningsdag frå...

img_6583 (MMS)

Ni vet att jag ändrade min vägningsdag från måndag till onsdag. Hmm? Undrar om jag egentligen skulle gjort de ;) kunde inte låta bli att ställa mig på vågen imorse, och gissa vad den visade???!!! -1,4 kg :) wiiee! Tror att det beror mycket på att jag hade mens förra veckan, och nu när den är slut så går man automatiskt ner lite extra (eftersom jag brukar gå upp annars när jag har mens!) Vi får väl se vad vågen visar på onsdag då ;) Fortsätter det såhär, så har jag inte långt kvar tills jag har nått mitt första mål :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej :)



Kul att vågen äntligen visade minus.. Ville bara säga att de syns skillnad på din kropp och hållning sen du började träna (har ju sett dig på gymmet) och de syns att du tränat styrka dina muskler har blivit mer definierade :)



Kram!

2011-02-28 @ 22:50:45
URL: http://Http://www.Hejhejhejemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0