Syskon + respektive i Oxie

Gud så skönt det var med en 30 minuters promenad i skogen :) Eftersom det inte blev någon träning varken igår eller idag så får jag i alla fall lite bättre samvete nu när man rört sig i det fina vädret!

Nu har jag nästan precis kommit ut från duschen. Nu ska jag klä mig, föna håret och lägga på lite smink :) Idag har jag och Jimmy blivit hembjudna till Jimmys syster Heidi hennes sambo Nicklas och deras söta son Neo. Jimmys andra syster Ilona och hennes nya pojkvän ska också komma :) Alltså, alla syskon med respektive! Kommer bli hur trevligt som helst, som alltid när man umgås med familjen Palm :)

Påminnelse ----> Imorgon 12.00 sätter jag lösenord på bloggen!
För alla er som vill fortsätta läsa, gör såhär:

- Skicka ett medelande på facebook

- Skicka ett sms

- Mejla mig på [email protected]

Skickar ut lösenord och användarnamn imorgon :)


Ha en trevlig lördagskväll allesammans, för det ska nämligen jag ha med min underbara Jimmy <3 Tyvärr får min älskade Zindra bli hemma, men får tacka Izza redan nu för att hon ställer upp och går hem och går ut med henne! TACK GUMMAN, du är en ängel (som alltid!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0