UPDATE!

På söndag klockan 12.00 kommer min blogg vara lösenordsskyddad!

För att kunna fortsätta läsa gör du såhär:


- Skicka ett mejl till Sara Löfvendahl på facebook (man behöver inte vara vänner där för att mejla varandra) Jag skickar ut mitt användarnamn och lösen så fort jag ser det!

- Till er som har mitt mobilnummer så går det även bra att messa mig

- Ni kan även slänga iväg ett mejl till mig på [email protected]

Till er som inte känner mig eller jag vet vem ni är, det går bra för er också att mejla :) Vi behöver inte vara vänner, kollegor eller klasskamrater för att det ska vara OK att läsa bloggen ;)

Skickar ut lösenordet och användarnamnet under helgens gång :)



Idag var det skola - obligatorisk närvaro 09.00-15.00. Men jag klagar absolut inte :) Det har varit en väldigt intressant dag då föreläsaren som är jurist har pratat om arbetsrätt. Tänk vad mycket man inte vet och som man får lära sig när man läser juridik! Denna terminen är utan tvekan den bästa hittils, man har verkligen användning för allt :) Väl hemma promenerade jag med Zindra, duschade och NU ska vi alldeles strax äta middag.. Min favorit middag by the way: Lax med potatis och morötter :)

19.00 kommer finaste Izza hem till mig för lite kaffe och skitsnack <3
Bara ÄLSKAR att ha henne här hos mig.. hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0