10 Januari 2011 - vår 1 års dag <3

Idag är det en väldigt speciell dag

Jag och min älskade Jimmy firar 1 år tillsammans <3 Tänk vad tiden går fort när man är lycklig :) Jag har levt med denna människa i endast 1 år och ändå skulle jag aldrig kunna tänka mig en liv utan honom! Hur har jag klarat mig utan honom tidigare? ;) Vi har hittat på så mycket skoj under detta året ---> Varit i Göteborg 2 gånger, Stockholm, alla danskvällar tillsammans och massa annat skoj! Jag har i alla fall aldrig mått bättre, och jag vet att vi kommer få ett långt och lyckligt liv tillsammans.. Sånt känner man på sig ;)

ÄLSKAR DIG Jimmy Palm - Idag, imorgon och föralltid <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på er 1-årsdag! Underbart när man har hittat den personen som man vill dela resten av sitt liv med :)

Hur gick vägningen idag? nyfiken



Kram

2011-01-10 @ 14:00:16
Postat av: Vera

Grattis till er!! Underbart när man hittat den rätta! Pussar

2011-01-10 @ 15:26:34
Postat av: Bloggläsare

STORT GRATTIS. Hoppas att det fortsätter så gott som det gör nu för er! Kram

2011-01-10 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0