Dagens träning + jobb!

Då var dagens träning avverkad :) Känns alltid extra kul att träna när man har sällskap på gymmet, idag var älsklingen med mig <3 Körde mitt vanliga styrkepass på 1,5 timme och nu är jag helt slut i alla mina muskler ;) Troligtvis blir det ett pass imorgon också, gött!




Nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig lite! Jobbar kväll idag 15.30-22.00 inget jag ser fram emot direkt, men vad gör man inte för sina extra pengar? Längtar redan nu tills klockan slår 22.00 då jag ska raka vägen hem till min Jimmy och vår lilla fis-skit och mysa i soffan ;) Har märkt att på "äldre dar" uppskattar jag alla dessa mysiga hemmakvällar mer än vad jag gjorde förr :) Finns väl inget bättre än att vara hemma och mysa med den personen man älskar? hihi <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det mysigt med hemma-kvällar. :)

Tycker det är så kul o se att du håller igång med ditt tränande o det där, annars brukar det vara tvärtom när man blir sambo. Dom flesta går gärna upp lite i vikt när det blir många mys-kvällar framför tv:n med gott till... :)

Tummen upp för dig!

2011-01-08 @ 15:42:50
Postat av: Sara

Till anonym: hmm.. Ja man kan säga att jag håller igång, men under mitt och Jimmys första halvår tillsammans gick jag upp 5 kg! Och de är dem kilona jag har tränat bort nu :) går upp, de gör man nästan alltid men jag är glad att jag har hittat viljan till att bli av med dem igen ;)

2011-01-08 @ 22:01:01
Postat av: Sara

Till anonym: hmm.. Ja man kan säga att jag håller igång, men under mitt och Jimmys första halvår tillsammans gick jag upp 5 kg! Och de är dem kilona jag har tränat bort nu :) går upp, de gör man nästan alltid men jag är glad att jag har hittat viljan till att bli av med dem igen ;)

2011-01-08 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0