Dålig + bra nyhet :) :(

Som ni alla säkert har förstått så är jag och älsklingen i "full gång" med vårt lilla husprojekt ;) Angående det så fick vi en halvbra/halvdålig (kan den vara de?) nyhet idag + en väldigt bra nyhet! Så efter att ha varit irriterad och lite ledsen tidigare idag, blev jag på stralande humör ikväll :) Hoppas att allt blir som VI vill nu!

Skrev även tidigare att jag skulle läsa ut civilrätts boken idag.. Så blev INTE fallet! Läste 120 sidor, sen höll jag på att SPY när jag såg bokfan! Nu har jag 82 sidor kvar att läsa, antar att jag får beta av dem i veckan!

Imorgon är det skola ---> 9-16 :S Inget jag gillar precis!

Varför måste alla långa skoldagar vara obligatoriska?!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0