:(

Imorse upptäckte jag en sak som INTE ALLS var bra! :( Ibland känns det som att inget går som jag vill, trots att det i de flesta fall gör de ändå. Men ibland känns allt bara så tungt! Idag är en sådan dag...

För att jag skulle få tid att rensa tankarna lite så promenerade jag med Zindra i 30 min nere vid ån! Man kan säga att jag har varit ganska tankspridd idag, annars skulle jag väl anat att det inte skulle bli lätt att gå därnere! Puuhh.. Massa vatten och is överallt, men vi lyckades ändå ta oss över vattenmassorna! Zindra tyckte det var skoj att vattnet stod så högt, då kunde hon juh "nästan" nå ankorna med nosen ;) hihi..

Nu blir det en kopp kaffe, därefter gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0